.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرك هزار هكتار گلستان آماده سرمايه‎گذاري

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: شهرك هزار هكتار گلستان آماده سرمايه‎گذاري است. 

حجت‎الاسلام سيدعلي طاهري ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به سفر رئيس جمهور به گلستان براي افتتاح دو پروژه نيروگاهي و توليدي اظهار داشت: با كارخانه سيمان پيوند گلستان و نيروگاه هزار مگاواتي سيكل تركيبي علي‎آبادكتول به دو پروژه زيربنايي در استان به دست رئيس جمهور منشأ حركت بزرگ براي توسعه و شكوفايي همه جانبه گلستان مي‌شود.
وي تصريح كرد: رويكرد دولت نهم و دهم و برگزاري سفرهاي هيئت دولت به استان‎ها و ديدن مشكلات مردم از نزديك موجب شد مصوباتي در راستاي حل معضلات جامعه تصويب شود.
نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم استان انتظار دارند بقيه مصوبات سفر هيئت دولت نيز به بهره‎برداري برسند.
طاهري افزود: يكي از مصوبات مهم و محوري كه سبب حل زيربنايي مردم اين استان شده رفع محدوديت سرمايه‎گذاري صنعتي در استان بوده كه هم اكنون بركات آن را با احداث نيروگاه هزار مگاواتي، پتروشيمي، شهرك هزار هكتاري و معافيت مالياتي در برخي مناطق استان از نزديك شاهد هستيم.
اين مسئول ادامه داد: شهرك هزار هكتاري تحول عظيم در استان ايجاد خواهد كرد و زمينه اشتغال تعداد زيادي از جوانان جوياي كار را فراهم مي‎كند.
نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: اين شهرك چهار فاز دارد كه هم اكنون فاز يك آن براي آماده‎سازي زيرساخت‎ها به پايان رسيده است.
وي يادآور شد: از سرمايه‎گذاران داخلي و خارجي دعوت مي‎شود ضمن بازديد از اين شهرك، فرصت سرمايه‎گذاري در اين شهرك را از دست ندهند.
وي خاطرنشان كرد: گلستان قابليت‎هاي زيادي در بخش‎هاي مختلف كشاورزي، صنعتي و گردشگري براي سرمايه‎گذاري دارد.
نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نامه اخير نمايندگان گرگان و آق‎قلا در مجلس به رئيس جمهور در خصوص مطالبات گندمكاران استان گفت: بعد از آن نامه بخشي از مطالبات پرداخت شده و انتظار داريم مابقي پول كشاورزان نيز پرداخت شود.
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: هم اكنون وفاق و همدلي خوبي بين نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، استاندار و مديران دستگاه‎هاي اجرايي استان براي حل مشكلات مردم وجود دارد.فارس/234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.